divendres, 11 de setembre del 2015

Anem a pisicó!

Avui hem fet el nostre primer dia de pisicó. Allà ens esperava l'Eugènia, la mestra de pisicó, amb el Pizzi. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt.

Mireu, mireu!
















dijous, 10 de setembre del 2015

Hola, bon dia!

Aquest matí, després de passar l'assistència, hem après una cançó per donar-nos la benvinguda cada dia: es tracta de la canço Hola, bon dia!.

Tot i que la cançó parla de diferents animals, així és com la cantem a les nostres classes:
HOLA, BON DIA
ELS XUTS JA SOM AQUÍ
HOLA, BON DIA
ELS XUTS JA SOM AQUÍ
HOLA, BON DIA
ELS XUTS JA SOM AQUÍ
BON DIA, BON DIA
I BON MATÍ

Esperem que us agradi!


Pintem amb les mans!

Aquest matí, a plàstica, hem pintat varis xuts amb pintura de dits i també hem pogut pintar lliurement. Ens ho hem passat d'allò més bé. Mireu què bé que ho fem!








 



dimecres, 9 de setembre del 2015

Un tren petitó

Avui hem après la cançó "Un tren petitó". Aquesta cançó ens servirà per desplaçar-nos fent cuca i aquests dies ens ajudarà a recollir la classe.

Esperem que us agradi!



UN TREN PETITÓ
QUE CORRIA, QUE CORRIA,
UN TREN PETITÓ
QUE CORRIA SENSE POR.

QUI VULGUI PUJAR
QUE S'AFANYI, QUE S'AFANYI.
QUI VULGUI PUJAR
QUE S'AFANYI, QUE SE'N VA!

Benvinguts xuts!

Avui ha estat el nostre primer dia d'escola. Hem pogut jugar molta estona al matí i ens ho hem passat molt bé.

Mireu, mireu!